gaah!

Skrev ett inlägg för ett tag sen, men tryckte på kryss och allt försvann och va såklart inte kvar i utkasst  * suck *
Berättade va jag hade gjort idag osv... så får väl berätta om!

Idag har jag städat mitt rum och smsat......
Hiih ;D
Och nu har jag nyss bakat äppelpaj, thiih.

Igår var jag med Malin, vi testade lite saker på hennes kamera och lite så.. ah.
Sen va vi med några härliga personer .
Först kom Felix (holm) och svante, niice!
sen stack dem men kom tillbaka 10 min senare typ.. snackade lite osv, sen kom Micke och Felix och sen även Martin och Joel.
Ahha, Joel hade kul iaf ;)
Vi stack väl hem vid 7 för vi skulle äta och sen gick vi inte ut mer.
Men hade iaf kul.


Vet inte vad jag ska göra seanre, fårse.

hih :)





hihi , du gör mig gaaaalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0