Hihih, nån mer som har fått ?

7

Nån mer som har fått denna?
Fick den för nån kväll sen.. ganska intressant faktiskt.
Vetifan vad jag ska gå asså.. samhälle? ekonimi?
Venneh, ska iaf satsa till 100% nu.
Ska öka mina betyg, fortsätta att få VG och satsa på MVG också.
Funderar på att gå nån linje som har med hus att göra.. älskar att inreda , "bygga" spelar ingen roll vad.. byga hus med lego? rita hus? göra hus på sims ? allt är lika kul ;).
Brukar inte leka med lego.. va ett exempel. Ni fattar ;)
Mäklare kanske.. därför jag valde att praoa där.

Men idag i skolan gjorde vi ett intressetest - vilket visade sig att enligt det , fick jag mest på "ge stöd och råd" och JA, jag gillar att "prata om andras problem" , hjälpa andra osv.
kanske borde satsa på att bli psykolog?
Älskar även att laga mat...
Och att "ta hand om barn".
Har ett SVÅRT val framför mig känner jag....

Kommentarer
Postat av: malin

jag har också fått den :)

2011-09-24 @ 14:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0