UHUHU!

Hej bloggen.
Hade matte prov idag, vilket jag totoalt glömmt bort!
Men gick in på devtalk och kollade nyss och det gick bra ;)!
Hm, hade So prov i skokan förut med , gick kanske inte lika bra.. eftersom att jag inte fattade frågorna?
Men det blir nog bra, eller så får jag göra om det. Men det tror jag inte.. eftersom att jag iaf klarade G frågorna och tyckte själv att jag MOTIVERADE mitt svar noga på MVG frågan.. det va nån VG fråga jag inte fattade, men skitsamma. Vem bryr sig om mina prov lixom..

Idag efter matte provet, "firade" vi med att åka till Ica och köpa choklad :D
Så jag, Joel, Pierre och Becca tog mopederna dit.. ehehe, ja becca och jag har faktiskt också det?
Nädå, vi blev skjusade av Pierre och Joel.
FÖRSTÅR VARFÖR DEM HAR "SKIDGLASÖGON" , DET RINNER I ÖGONEN KAN JAG SÄGA :( OBEHAGLIGT.

Men iaf, nu ska jag snart ta kort på det jag köpte igår.. så kommer det upp här snart.
Dagens outfit kommer nog med.. sen lite senare blir det nog att dra ut och träffa Becca, Oskar och några.



NU - PLOCKA IORDNING PÅ MITT RUM. 3:dje värlskriget eller nått hade det allt varit här inne , men ist för en massa bomber och skit, är det strumopr, tröjor, byxer, rena trosor och andra rena kläder.... *upps*


Kommentarer
Postat av: ...

visst blir man tårögd när man åker moppe :'( det är så vackert <3

2011-09-21 @ 18:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0