GÄSTBLOGG

Hallå där alla kings, Hauge här!
Fick en förfrågan om att gästblogga. Jag nappade naturligtvis direkt! Jag menar, hur ofta får man chansen!?
Hur som haver, PÅSKLOVET är här & ute kan man se små kids som springer omkring i sina utstyrslar & tigger godis. När jag var liten hatade jag att vara påskkärring. Kanske för att jag aldrig fick något godis utan bara massa äcklig frukt. Antar att det var däför jag slutade, frukt kan man ju få hemma liksom!

Amanda ville att jag skulle skriva om hur mycket hon gillar/avgudar mig. Ah, det kan jag väl göra!

Här är dom 5 främsta anledning till varför hon gör det:

1 - Jag är nästan aldrig arg.
2 - Jag har humor, tycker jag iaf!
3 - Jag är hyfsat kass på allt, vilket får henne att känna sig rätt bra på allt!
4 - Ibland gör jag mig dum så att hon får känna sig smart....
5 - Antar att det räcker med dom 4 första för att ni ska förstå!

Ja, nu vet ni det!

Nu ska jag angripa godisägget jag fick tidigare idag. Det är även hockey på Tv:n & katten måste klappas. 

Ha de gott! // Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0