Lite gott och blandat!

Hejhejhej.
Först vill jag börja med att säga förlåt för min lilla fail i förrgår. Skrev aldrig att bloggen skulle få lida, tänkte det bara i hjärnan.. men den fick lida och det fick den även igår!
Igår efter skolan så följde Becca med mig, vi fixade musiken till gympan och plockade ved, köpte chips och dip, träffade basse och jepser.. gick hem, kollade på film, somnade vid 12 och idag vaknade vi utvilade och pigga som attnas vid 8!
Nej, det va vi inte, men vi gick upp.. gjorde oss klara och stack till skolan.. hade matte och sen våran egan gympalektion.. det gick sjukt bra och vi fick bra feedback! *nöjd*. Sist hade vi No och sen slutade vi som vanligt vid kvart över 1, gaooolet nice.

Ikväll vet jag inte vad som händer.. det är tjejkväll på solhem, så det blir det inte. Det blir nog att ta det luuuuungt med en massa människor, TROR JAG. Har ingen aning.. Tror iaf att jag, Natta, Becca, Oskar, Zacke, Alle och kanske Joel (?) skulle ses eller nåt. Får se vad kvällen har att bjuda på helt enkelt!



två bilder sen igår kväll, loveu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0