Valborg idag då!

Får väl böja med att säga grattis till kungen. Grattis!
Hah, han läser säkert det här , menmen !
Idag är det valborg och den här dagen ska jag göra till en underbar dag. Blev överlycklig redan igår, så får hoppas att ingen förstör det osv.
Idag så ska jag vara med Natta, Zacke och Alle på dagen, kanske Becca. Sedan ikväll så blir det att dra till Mudden med en massa härliga presoner. I vårat "gäng" så blri det väl typ alla - Martin, Oskar, Zacke, Natta, jag, Becca, Felix, Felix, Svante, Zerpe, Joel, Micke, Tom och sen blir det en massa 87454187541 pers till. Vad jag vet?
Jaja, det blir säkert helt kaos, hehe.. men är iaf galet taggad på kvällen och va den har att erbjuda ;)

Kom nyss ut från duschen och ska ta på mig något  "lätt", gå ut och hänga ut tvätten så en tröja och mina byxor kan torka.. Sen blir det att bara ta det lugnt osv. Kanske bloggar mer senare, fårse.. Beror på om jag har tid eller inte!

5 år sedan idag, jag saknar dig farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0