ååhåh, dör!

Dagen har varit ganska så där galet bra.
Spenderade den med killen jag gillar mest - Svante.
Iaf, han kom till mig idag, vid typ 1?
Utan att jag visste om det så plingade det på dörren (vi hade bestämmt att han skulle komma, men inte när utan han skulle smsa när han va här) och jag va inte klar?! Såg ut som jag vet intevad, hade inget smink och håret slarvigt uppsatt på huvudet, heheh.. men jaja, jag gjorde mig klar medans han försöke komma på mitt lösen till datan hehehe..
Åkte sen hem till honom, rung halv 6.. åt mat och sen kollade vi på Happy Feet, ÅÅÅÅÅH, jag ska ha en pingvin!Jag ska, ska, SKA. Så underbart söta!




GASH, ser ni hur underbart sööööööööööööt eller? GEMIGNU.

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas du får en riktigt bra fredag nu. Äntligen helg ju :) Något planerat inför den kanske? :)

2012-02-24 @ 17:46:17
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0