Jag har världens finaste vän, en diamant som jag verkligen inte kommer släppa när jag samlar på småstenar.
Vi antagligen komma ifrån varandra när vi börjar gymnasiet, men du kommer alltid betyda lika mycket för mig, oavsett om du går i O-hamn eller någon annan stans i världen, du är den bästa av dem bästa och jag hoppas och VET att våran vänskap hålla och va lika stark, trots att vi går på olika skolor.
Du är guldvärld, du är helt otroligt jävla bäst!
Du har ALLT jag behöver för att må bra och le genom dagen när den egentligen tar död på mig.
Du är helt underbar och jag lovar, jag ska försöka göra allt jag kan för att du ska må bra (DU VET VAD JAG PRATAR OM). Du är en otroligt bra människa, glöm aldrig det.
Du är den enda som förstår och den enda som finns kvar när alla andra sviker, den enda som stannar kvar på min sida och du är den enda som jag till 100% kan va mig själv med.






Tjejen är finast, aki?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0