hähähä

Jag suger, SUGER på att uppdatera min bloggjävel.
Haha, men har verkligen ingenting att skriva om längre? Typ, idag har jag kissat och pratat, åt lite också. & hade spanska + slöjd. Hur kul är det lixom? Inte så speciellt.

Jaja, imon är det iaf "balen" (vilket egentligen inte är en bal, eftersom att man inte dansar som man brukar på baler, haha) och jag är ganska taggad?
Vet inte redigt vad jag ska ha på mig, antingen så lånar jag en sjukt tight midejekol av becca, eller så tar jag min klänning.. vet inte redigt. Får se vad jag är på för humör imon, hähä.

Nu ska jag plocka iordning i mitt rum, för det ser ut som ett h***ete. :(

pussssssssssssss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0