Hatar dethär!

Jag hatar att va sjuk, hatar att må dåligt och hela tiden klaga på att jag har ont här, där och där, gash.
Vill va med folk, va social, sova över med folk, va i skolan och lära mig saker, SKULLE VARIT PÅ SOLHEM NU EGENTLIGEN?! fuck this.
Bläblä, jävla bihålor som aldrig vill läka.
Dumma tandvärk som kommer tack vare bihålorna
Och satans näsa som aldrig slutar att vara täppt!
Gash, vet inte hur måna ipren och panodil jag har tagit dem här dagarna, fuuuck thiiiiiiiiiiiiiiiis shiiiiiiiiiiit.


Jaja, imon (om jag mår bättre dvs.) så ska jag förhoppningsvis sova över med Natta - om jag får för mamma, har inte frågat än, ihihih.
Men jag hoppas att jag mår bättre, har ju en massa tabletter och skit som ni såg på bilden i förra inlägget, så det ska nog gå.
Då blir det iaf solhem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0