Kalmar idag?

Idag blir det att åka till Kalmar - antagligen med Natta, men kan inte hon så blir det att åka med mamma och pappa, ihih.
Sen blir det att va med henne lite, solhem? ikväll och sen sova där, förhoppningsvis.

Btw. i morse när jag skulle ta några av mina tabletter, så gick jag in till mamma och pappas rum för dem skulle visa mig ett mail, då sa pappa "gå bort till mamma" (som låg i sängen) och jag gjorde det, sen ber han mig att ta bort spindeln som sitter på väggen och min reaktion där alltså, jag flög seriöst ut ur rummet, haha. Typ 4 cm stor?!

Och sen när jag vaknade i morse, så vaknade jag av att det va 5 (?) fåglar i våran skortsten, asså ni anar inte hur jävla äckligt det ääääääär?! dem är i den? och kacklar som fan, den ena mer än den andra, fyfan.
Det låter förjävligt.. jaja.

Natta följer med till Kalmar, så nu blir det att göra sig klart, pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0