Mina dagar i bilder.

Mängder av näspray ♥ min bästavän för stunden typ.


Nyponsoppa ♥♥♥♥








Haha, ja.. här har vi då mitt liv just nu..
Använder nässpray 24/7, knarkar halstabletter, dricker nyponsoppa (just nu med faktiskt), LEVER PÅ ANDRA AVENYN.. (är snart klar med första säsongen ♥ till jag somnar då) sover som en gudinna.. (fast nä, sover skitdåligt och vaknar varannan minut av att jag är dö svettig, somnar om och fryser som fan) hostar ut mina inälvor och snyyter mig hela tiden!
Och just det.. inatt har jag legat vaken pga. bihålorna.. Kan knappt kolla med en ögat och det gör så satans ooooooooooont.

Så ni kanske förstårtt varför det  har varit så dålig uppdatering dem senaste dagarna och nu sittter jag och äter detta:

Macka med sallad, ost, skinka, gurka och aromat mellan varje lager - SVINGUTT.

OCH SÅ SKA JAG KOPPLA IN DATAN I TV.n och KOLLA PÅ ANDRA AVENYN MED, PUSSSSSSSSSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0