Nationellaaaaaaaaa

Haha, snacka att min morgon va ganska sådär stressad?
Vaknade halv 8, hade sjukt ont i bihålorna och skulle från början inte gå till skolan.. Ångrade mig vid 5 i och skyndade mig som attans för att jag skulle hinna, skulle va smidig och ta tempern innan jag gick till skolan.. MEN SÅKLART SÅ SKULLE DEN GLIDA UR HANDEN PÅ MIG, NER I TOAN.. SOM DET ÄVEN VA KISS I.. asså, fatta hur arg jag blev på mig kära broder som FORTFARANDE inte fattar att man spolar efter ett toalettbesök? Så jag tog på mig nån jävla blå lång och äcklig vante och körde ner handen, tvättade av termometern och tvättade händer i liter tvål, sminkade mig och åkte till skolan.
Gjorde nationella provet, som för övrigt gick jättebra, hade sedan slöjd och sen sköjd - Chilll dag.
Fick även veta att jag fick MVG på min saga om "olycklig kärlek", som jag kan skriva upp här när jag får hem den? hihi.
Kom hem för ca. 1 och en halv timme sen, skottade och lite såntdär och nu ska jag kolla på andra avenyn, hähä.

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0