Sista dagen på lovet, döö

Idag är det sista dagen på lovet, uscha.
Vill inte till skolan imon, vill sooooooovaaaaaa och va med vänner ist, blä.
Men jaja, det går ju fort tills nästa lov, bara 6 veckor, hähä.

Igår så cyklade jag hem till Becca runt 3, hon färgade mitt hår och ja.. halva nacken + lite i pannan, DU ÄGER GUMMAN. Natta kom till oss runt 5 och vid halv 7 så va vi vid solhem.
Det va ju gaaaaanska så dött med tanke på att nästan alla va på fest, haha.
Men jag va iaf med Becca, Natta, Mackan, Svante.. Sen även Zerpe och Ferre i slutet.
Hahah, hade sjukt kul på slutet.
hahaha.

Idag ska jag till Ålem, till Svante.
Så uppdateringen lär inte va den bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0