Söt mössa?

Skulle egentligen sova hos Natta inatt, men det va SVIN kallt i hennes stuga & jag ville inte sova inne på deras soffa, haha.. så jag gick hem..
Igår så va vi i Kalmar, handlade 2 par linnen - svart & vit, en tröja och en ring.
När vi sedan skulle hem, så va det tåg så vi gick till ett tåg som Natta trodde att det va, hon va 110% säker på att det va det tåget, eftersom att det inte va något annat där.. så vi gick till den perrong och så såg jag att det stod "Alvesta- blabla- Köpenhamn" och jag bara "eeeh.. natta.. det är inte det här tåget, hehe", kollade på nån tavla och såg *såklart* att tåget va inställt och att det va ersättningsbuss.
Såå typiskt, men jaja.. vi kom hem och det va ju det viktigaste?
haha, tänk om vi hade kommit till Köpenhamn lixom...?
Fixade oss lite, mötte Oskar vid Ok, drog till solhem & va där till kvart över 11?
Då vi följde Svante och Felix till statiol för dem skulle fixa pengar och sedan ta bussen hem + att Natta skulle ha hotdog, hahaa... gick hem och va hemma runt kvart över 12 - halv 1 ?
Men va inte hemma hos mig förens 1? kollade på nåt avsnitt av Andra avenyn och sen somnade jag runt halv 2-2.

Hm, ja.. idag vet jag inte redigt vad som händer, men det får ni nog se i bloggen senare, pusss.




Hade liteeeeeee tråkigt hos natta medans hon duschade, hihi.


Kommentarer
Postat av: Din bög?

Är det min mössa? :) <3

Jag hittar inte den nämligen (:

2012-02-12 @ 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0