Svar på kommentar!

Såg att jag fått en kommentar på om jag har något planerat inför helgen, så tänkte att jag kunde svara på den nu innan jag ska sova.

Imorgon så ska jag vara med Natalie, vet inte om vi drar till solhem? Men jag tror det blir det.. annars så vet jag inte. På Söndag blir det nog att ta det lungt, känner att det behövs efter den här veckan, haha.
Men det brukar ju bli ändrade planer, brukar ju inte ta det lungt om jag säger det så ah.

Lite om denna dagen då ;
Svante kom hit runt 1, vi kollade på film och hade det myyyyyyysigt. Drack även en hel kopp kafe idag :o Iofs så va det tonvis med mjölk och socker, men jag drack det ändå ;)
HAHA, uscha så äckligt.
Vid halv 7 så drog vi till solhem, väntade på en Becca som aldrig kom, tråkigt faktiskt.
Hon missar alltid allt "roligt" AHAHAHAHAHAHAH.
Jaja, nu ska jag sova.. som en jädra gud!

Naaaaaaaaaattti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0