Vill.Ha.Sommar.Nu.

Vill ha sommar NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
USCH, för vintern... okej, det kan va sjukt mysig och sådär, men nejenej, nu vill jag ha sommar och sol.. Vill sola på stranden och äta glass tills jag rullar fram. Vill ha det vaaaaaaaaaaarmt. Vill kunna gå i shorts och magtröjor, korta känningar, "öppna" skor och linne, GASH.. gud.. ge mit sommar NU.
Är trött på minusgrader och tjocka jackor, snöbollar innanför tröjan och är verkligen trött på snön gillar mig så sjukt mycket så jag alltid lyckas hamna i den på ett eller annat sätt.. Är trött på att gå runt och frysa hela tiden..
Det enda positiva med snön är att man kan skjuta snöbollar på folk, men det är negativt också, för jag får BARA EN MASSA SNÖ INNANFÖR TRÖJAN AV DEM PERSONERNA DÅ, åååååååh, sommar ska det va ♥
Jag menar.. man får ju gåshud och börjar frysa så man skakar så fort man kollar ut :(


åååååååååååååååååååååh, sommar ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0