Gash,gash,gash.

Ni anar inte hur trött jag har varit dem här två dagarna?
Första kvällen innan skolan började somnade jag inte förens vid 2, halv 3 tiden. Vred på mig *suckade*, vände på mig *suckade*, vred mig på igen *suckade* smsade lite med Oskar och Svante, men bara till 12 typ? Kunde fortfarande inte sova, så vred på mig lite till * suckade lite* och vände på mig *suckade* och så höll det på tills jag gick och drack.
Sen somnade jag. Sånt är så satans jobbigt! Speciellt när man VILL sova, så den natten sov jag 4 och en halv timma.. va helt slut i skolan.
Inatt så va det likadant, gick och la mig vid halv 11 ? & somnade vid 12, inte lika farligt men ändå... IRRITERANDE.
Kunde knappt hålla ögonen öppna på So.n.. men det funkade iaf.
Men det va jobbigast att kolla på film och sitta och lyssna, då ville jag bara lägga mig ner och sova, sen när jag fick jobba så va det ingen fara ;)


Påtal om skolan, så kommer nu lite gammla bilder sen 7.an & 8.an:









Från 7.an.. jätte söta verkligen, MEN HUR SÅG JAG UT? HUR KUNDE JAG GÅ KLÄDD SÅDÄR? OMG, det är ju pinsamt.









Ska ut och gå nu, sees! ;D

Kommentarer
Postat av: pf

helt omöjligt att förstå hur jag kan vara så snygg hela tiden!! ;o<3

2012-01-11 @ 18:31:04
URL: http://ulvenhaagnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0