Hihih, bilder ♥

Bara för att Andreas ville att jag skulle lägga ut en massa bilder, så kommer det ett par stycken här, hihih.

Det är bilder ifån sommaren 2010 då jag, Felle, Frida, Alexandra och Becca tältade på Alexandras trädgård.
Det är nog ett minne som jag inte kommer glömma i första taget, kommer ihåg det som igår :o
Haha, kommer ihåg att vi kollade på The Grudge och att alla fick panik och börjdade skrika när Alexandras svarta katt kom in i tältet, kommer ihåg att vi badade och gick en promenard vid 5 på morgonen och att jag somnade till och vaknade av att dem hade satt marshmallows i ansiktet på mig :(
Kommer ihåg att vi grillade och att Becca började skratta så att läsken sprutade ur munnen på henne & så kommer jag ihåg att vi hade JÄVLIGT roligt och en annan sak, som kommer i slutet av inlägget ;)

När vi kom så började vi ta bilder direkt.







Vi åt...




Kollade på film, eller ah..





Sen badade vi sisådär vid 5-tiden på morgonen. Och tog (fina) bilder vid soluppgången..


Gick en promenard.



Sen somnade vi.. Eller jag, becca och felle.


Dagen efter badade vi igen och åkte nån sak efter båten, SJUKT KUL.




HAHA - älskar bilden.

 ööööh?


Den bilden får avsluta inlägget, haha.

NEJ, FÅR JU INTE GLÖMMA EN SAK SOM JAG FORTFARANDE SKARTTAR ÅT -



Becca - "Jävla mobil, knäcker den sna.. ojsan..."

AHHAHAHAHA, GUD VAD JAG SKRATTADE.

(SÄG TILL OM JAG VERKLIGEN MÅSTE TA BORT EN BILD, puss på eeeeeeeeeeer tjejer.)

Kommentarer
Postat av: felicia

hahahahahaaHAHAHAAA som jag såg uuut!!1 :O

ajja, fin sommar med finfina minnen iallafall:D !

2012-01-21 @ 23:50:09
URL: http://andersonnanr.blogg.se/
Postat av: EN SNYGG TJEJ HELT ENKELT

KAN ALDRIG NÅGONSIN FÖRSTÅ HUR JAG KAN BLI SÅ UNDERBART SNYGG PÅ ABSOLUT ALLA BILDER?

HEL KNÄPPT!

SNYGGT ASSSS!

2012-01-22 @ 00:20:51
URL: http://ulvenhaagnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0