Jättepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigg!

Igår vi 6-tiden stack jag till Ålem, hem till Svante där även Felix va.
Kollade på simpsons, fikade, typ... dampade? för att felix facerapade mig och svante höll i mig, men jaja.. kulvare iaf :)
va hemma runt halv 11, åt sen va jag allmänt social på msn och fb, hehehehe ♥
Fick även för mig att det va någon utanför mitt rum.. det lät precis som om någon grät, otroligt läskigt ;o
Idag blir det nog att va med Becca, om hon kan och får alltså..
Imon är det sista dagan som vi är lediga innan skolan och jag är inte taaaaggad på det, blä.
Ge mig ett år ledigt ist?

Nu ska jag duscha iaf, puss & ses!


Kommentarer
Postat av: mayaa

Visst! länka mig så gör jag dig med! :)

2012-01-08 @ 18:33:10
URL: http://mayaadelibaltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0