Trötta cheyyyyyyyyyyyyyyyyer.

Somnade vid 3 - halv 4 inatt efter otroligt mycket skratt och jag kan ju säga att vi gjorde Natalie liteee irritread, en gång i minuten sa hon "SOOOV" "SKA TRÄNA IMON" "MEN SOOOOOOOOV DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ" "KÄÄÄÄÄÄÄFTEN"
AHHAH, men efter lite hot om att hon skulle hämta Jonas så somnade vi äntligen, hehe.
Natta är har ett jäkla morgonhumör, så vi bestämde oss för att sätta alarm, ett vid 7 & ett vid 8.
Men såklart så funkade det ju inte så ja.. vi vaknade inte.
Men jag vaknade runt halv 9 av att jag frös  rumpan av mig (tre tjejer i en säng och ETT täcke är inte att rekomendera.) såå jag och maja gick ner och hämtade hennes headset och kollade på Andra Avenyn.
Runt 10 va jag sjukt trött så jag somnade.. hähä.
Vaknade vid 12 av att Maja va borta?
Haha, måste smsa henne nu :*
Kollade fb och det första jag såg va detta :



Lilla.. lilla... MAJA, gaah :(

Jaja, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0