Uuhh, snö ♥

GUD VA KUL DET ÄR PÅ RASTERNA I SKOLAN NU!
Snön är redigt kramgo och lärarna älskar att eleverna skjuter in snöbollar i kapphaken.. nja.. inte riktigt då men nästan ;)
Hade snöbolls krig på nästan alla raster idag, jag och Natta emot Alexander, Jonte, Lindh, Danne, Totto och så lite annat folk - fast inte hela tiden.. det varierade ju lite från rast till rast :D
Men jaja, fick lite överallt, innan för tröja, i ansiktet, i mitt öra, i skorna och såvidare. Listan kan bli lång ;D
HAHA, men sålänge det är kul så är resten skitsamma :D
hihihii, ska snart gå och kolla om present till becca på köpingen - om jag hittar mitt kort alltså.. det är försvunnet :(
fml.

jajajaja, pussipuuuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0