Varit hooos tandläkaren.

Va hemma från skolan idag, hade svin ont i huvudet och halsen när jag vaknade + att jag inte har sovit nånting inatt.
Det är sjukt obehagligt, för när jag ska somna (VILKET JAG ALDRIG KAN LÄNGRE, SEN JAG BYTTE RUM) så känner jag min iaktagen? Det känns som om någon står och psykar mig från dörren och det är otroligt obehagligt.
Sen hör jag också massa ljud, som inte hörs egentligen?
Fotsteg och knackningar från taket, helt sjuk och otroligt obehagligt.. så har knappt sovit nånting inatt.
Jag har också för mig att jag har sagt innan att våran vindslucka åker ner av sig sjäkvt ibland och att det näst intill omöjligt att få ner den? Det va ett tag sen det hände, men det är också obehagligt.
USCH, hatar mitt hus på det sättet.. Jaja, nu vet ni iaf varför jag inte va i skolan idag ;)
Va iaf hos tandläkaren idag, fixade till skenan till tandställningen då den har spännt som satan sen jag fick den nya och nu är det bättre.
(Egentligen så skulle jag nog inte ha åkt dit eftersom att jag va sjuk idag, men vi har skjutit upp det nångång, så det va lika bra att ha det fixat.)

Men imon blir det skola iaf!

Därav den dåliga uppdateringen - somnade om till halv 12 och kollade sedan på Andra Avenyn till 1 -> sen gjode jag mig irodning för tandläkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0