Aaaaarg tjeeeeeeej.

För ungefär 1-2 månader sen så sa Pontus - våran gympalärare att vi skulle hålla en lektion, så jag och Becca började genast att bestämma hur vi skulle ha det. Alla skrev på lappar där det stod vilken aktivitet, om man bara skulle ha en uppvärmning eller en lektion, vem som skulle skjöta vad, hur lång tid allt skulle ta, olika regler osv.. Sen idag, så säger han att han har "lagt undan" alla dem, och att vi skulle göra nya eftersom att "han ville börja om från början" och jag bara "wtf?". Ska en lärare göra så? Alla i klassen blev såklart irriterade och började protostera, men han ignorerade bara. Och med tanke på att det va för typ.. 1-2 månader sen, så hade iaf becca och jag glömmt bort vad vi skulle ha för uppvärmning och vem som skulle ta vad, så denna blev ju såååååååååå mycket sämre än den andra.
Åh, fuck off.

Har även gjort klart det sista på våra klasströjor nu, trycket blev "Klassen som gud glömde", tröjan ska va vit och texten svart, yes.

Åker till Svante runt 4, uppdaterar kanske när jag kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tröjan ska ju vara svart med vit text... och inte tvärtom ;) hihi ♥

2012-03-09 @ 17:09:37
URL: http://maliinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0