Blablablablablablablablasblabla

Jag vaknade nyss.. eller egentligen så vaknade jag för en timme sen, men låg kvar i sängen och undrade varför i hela friden Adam skrev "SLUTA DÅ DAVIIID!!!.. sen kom jag på att han snackade skype och spelade. Blev en aning irriterad, med tanke på att jag har studiedag idag & vaknar av ordet "DAVID" aja, sånt är livet. En annan sak jag är irriterad för är att imon (som vi också har studiedag på)  så ska jag anfärga mitt hår, lägga i en ljusare toning och kanske göra blonda slingor i håret hos frissan - VID HALV 10. Åhåhåhå, ta mitt liiiiiiiiiiiiiiiv så jobbigt?! Sen ska jag även sitta där i 3-4 timmar, TAGGA. På en studiedag dessutom, blää. Men jaja, det blir förhoppningsvis bra i håret :).
Har en sån otrolig smäkta i min stortå för tillfället. Eller jag fick det igår, för sprang in i Mackan och tappade känslen i typ 5 min :s Och nu är den lite svullen och helt cp.. Kan knappt gå heller, livet äger.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, tror att jag ska ta det lungt bara.. kolla på en massa filmer, kanske städa lite.. sånt man märker, hihi.

Bara för att vi är så söta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0