"en perfekt dag"

Dagen har varit näst intill perkeft.
Den hade varit perfekt om beccaaa inte varit i S-tälje, bläbläblä.
Men iaf.. Jag gick till Natta runt 2 och vid halv 4 var vi vid solhem. Spelade biljard osv, Mackan, Oskar, Joel, Micke & Oskar va där först. Men sen kom även Felix & Svante. Spelade fortfarande biljard, sen cillade vi i soffan med och sen va vi nere i en sal &  "lekte" av oss med skumgummibollar (stav.).
Det stängde vid 9 så Svante följde med mig hem och vi pratade lite + kollade på Taken tills han skulle hem och han åkte för typ.. en kvart, 20 minuter sen.

Imorgon blir det hårfrisören, hehe.. nervöstjej_96.
Men det blir nog bra.. och blir det inte det så blir det som det blir ;)
Heheheh, Malin ska följa med också.. sååååååååååå nu blir det att sova så jag är pigg imon ":)"
Måste gå upp vid.. hm.. halv 9? PÅ EN STUDIEDAG?! viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill inte!
JAjaja, godnattt :*




Bara för att jag vill ha hambrurgare NU, helst Pg.s... och sen vill jag ha godis med, uuuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0