heeeeeemmmmmmmaaaaaaaaa

Vafan.. har varit hemma i.. 2 och en halv timme och jag SAKNAR REDAN SVANTE.
gaaaaaaaaaaaaaash , bläääääääääääääää, ussssssssssssssssssssssccccchhhhhhhh, så jobbigt :(
Hm.. dagen har varit heeeeeeeeeeeeelt kalasbra!
Svante kom runt halv tre, vi kollade på film och pratade och en massa annat som fick tiden att gå :s eller vi gjorde egentligen allt och ingenting, ni fattar? Sen runt 5 iaf så stack vi till Natta och Alle.
Va i hennes stuga, pratade och tog en massa bilder.
Tog en vääääääääääälidigt lång tid innan jag fick ta en ordentlig pussbild på dem två, men tillslut gick det & natta blev också nöjd tillslut, hehe ;)
Kommer kanske bilder när jag får dem.
Nu ska jag sova, för jag är såååååååååååttrööööööööööööööööööööööööööött!

såå, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0