Hiss & diss!

Eftersom att jag är så otroligt bra på att uppdatera och absolut INTE bara skriver om mina dagar osv, så kör vi en hiss & diss, för det var ju ganska länge sen ;)?

HISS

*
Att jag ska till Kalmar imon och köpa nya skor osv!
* Att jag har världens finaste vänner & pojkvän.
* Att jag är så otroligt tött nu, så jag lär sova som en kung inatt, och det är alltid positivt att sova skönt?

DISS - här lär det ju bli ganska mycket punkter.

*
Att det är så otroligt satans kallt i skolan, så man får gåshud. Jag skojar inte, är det någonting som skolan borde ändra på, förutom skolmaten då.. så är det värmen! I No-salen idag.. jag hade gåshud precis hela lektionen och för nån vecka sen, hade jag till och med jacka på mig + några stycken fler. Är det normalt eller? Ska fasen klaga hos rektorn.
* Att det är nationella prov i Kemi nästa vecka och jag inte fattar ett skiiiiiiiiiiit.
* Att jag är sjukt godis/chips sugen.
* Att jag saknar svante något otroligt.
* Att Ebba inte svarar på fb om vi ska vaaaaaaaaaaa, gash, dör av tråkhet här.
* Att jag inte går upp i vikt.
Detta är nog den fetaste dissen. Gash, hade inte varit fel väga lite mer än vad jag gör. Väger ca. 56 kilo och det är "normalt" för mig, eftersom att jag är så pass lång. Men vill väga mer, i sommar ska jag väga 65, eller ja... försöka.. men kommer ju inte lyckas precis. Eller egentligen så vill jag inte gå upp i vikt, utan bara har mer fett på benen. Och vid ryggraden. Usch, förstår inte hur tjejer som väger 60-65 kan klaga, det är ju bara normalt?
Kroppar ska inte va smala som ben, det ska va former och lite "hull" här och där.
Riktiga män faller för kvinnor med kurvor, bara hundar springer efter ben.
Precis så är det, nästan.

Någon som har tips på hur man kan göra för att få lite större ben,
Känner att jag är tvärtemot vad alla tjejer i min ålder är, men det skiter jag i.

pusss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0