Lite om allllllt mööööööööööjligt.

Min bloggning ligger på topp tycker jag, håller ni med?
Okej, det gör den inte, men jag har inget att blogga om, ingen kommenterar och jag funderar starkt på att sluta blogga ett tag. Tänker inte ta bort den, men kommr nog inte uppdatera, kanske nån gång i veckan eller nåt, för jag har inget att skriva om mer än min vardag & det är ju inte så roligt :).

Iaf, helgen spenderades med gooooooooa vänner.
I fredags så följde jag med Natta hem och vid 6 (?) drog vi till solhem, va där med en massa, becca, svante, felix, oskar, martin, zerpe, dea osv.. va hemma runt 12? 10 över kanske den va.
Samma sak i lördags, drog till solhem med Becca runt halv 7 , va med ungefär samma personer och chilllade mest.. Becca följde med mig hem vid 12 och sen sov hon här. Vi vaknade, eller blev väckta vid halv 11 (fast egntligen, eller enligt mig så va klockan bara halv 10, men dem va ju omtälld osv.. menmen) för att jag hade lovat mamma att hjälpa henne att städa uterummet, becca hjälpte också till... Vid kvart i 2 åkte hon hem och sen dess har jag chillat.. nu ska jag dra ut och träffa henne igen, så ni får ha en fortsatt bra dag, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0