mmmh subway ♥

Som ni vet så va jag i Kalmar idag, med Malin.
Vi slutade skolan tidigare, för läraren till svenskan kom inte och efter en kvart gick vi, vilket man får. Rätt som det va så ringde Malins mamma och sa att honva utanför och hon kunde köra oss till stationen, kollade en buss lite snabbt och det gick en om.. FEM minuter.
Så jag sprang till mig skåp (Malin hade redan sin saker) & hämtade mitt, kutade till bilen, körde iväg till stationen och va vid bussen preciiiis när dörrarna hade stängt. Men han öppnade dem, så vi hann ;)
Va i Kalmar runt 2 & jag handlade två par skor, en foundation, en puderborste & en bh.. Åt även på Subway, för första gången (a)
HEHEHEE, *pinsamt*.. men jaja, DET VA SJUKT GOTT. Ska verkligen äta där igen, hihih.
Gick till stationen runt 5, för att vi skulle med bussen som gick med 17.25.. sen står det "Mönsterås" på en buss, som skulle gå 5 över och då sprang vi yttligare lite till till den bussen.
Haha, det va ett jäkla springande idag.
Jaja, när jag sedan skulle kliva av bussen, så satt jag mig längst fram på sätet och viiiipps så satt jag halvt på golvet, älskar när säterna inte sitter fast (y)

Nu blir det att läsa igenom den engelska gramatiken & sen blir det att kolla på TV, i think.

puuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0