Soociallllt folk, gillas!

Hejj bloooooooggeeeeeeen.
ligger i min säng nu och är suuuuuuuper social med en massa folk på fb (y)
Väntar även på Natta... (ahah, det lät typ.. fel?)  jaja, hon kommer snart och då ska jag få bilderna sen solhem i lördags och även en bild sen balen, vi hann inte ta några.. eftersom att hennes kamera dog... eheheh...
Jaj, dagen va bra.
Spelade upp i musiken för hela klassen och jag säger en sak, vi äger. yeah, va i otakt, nån tappade bort sig, någon annan slutade spela för tidigt, jag och becca sjöng lite falskt här och där (eller iaf jag) och vi kunde inte texten till 100%.. HEHEHEHE... jaja, sånt är livet ;) det va en upplevelse iaf, dock.. kände jag att jag va röd som en tomat efter, ahah :D

Imon blir det solhem med Natttiiis , awesome!
pusss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0