Gårdagen...

Tror inte att gårdagen blev redigt som någon av oss tänkt. Haha, vid 3 så åkte jag till Becca och så fixade vi oss, sminkade oss och gjorde oss klara. Vid halv 7 så gick vi till mudden och hade det allmänt bra, sen fick Svante och Felix för sig att gå till Netto och köpa energidricka, så jag följde med. På vägen mötte vi två polisvolontärer, pratade lite med dem osv. Gick tillbaka till mudden och alla va borta, dem enda som va kvar va polisvolontärerna, haha. Pratade lite med dem och gick sedan ner mot nynäsplanerna. Felix försvann och kvar var jag och Svante, ringde Becca och vi samlade ihop gänget vid ljugäs, dit kom polisen också.. Så vi sprang tillbaka till mudden, sedan hamnen, där polisen stannade mig och några till.. Fick plocka ur väskan och på något sätt så hade jag ett par oanvända trosor där.. *pinsamt*. Sedan så va vi borta vid duab?! Gick tillbaka inmot köpingen, blev lite bråk och det hade kunat sluta riktigt illa. Har personer som inte kan sköta sig själva och förstör för alla andra.
Vi har helt enkelt sprungit och gått runt hela Mönsterås.. Men annas så va kvälllen helt kanon!
Kom hem runt 12 - halv 1 och jag somnade nästan direkt!


mmmhh, trött tjej.

Idag vet jag inte vad som händer, ska hämta mina saker hos Becca iaf, sen vet jag inte mer. Heh, har kanske någon plan - men den skriver jag inte här.

Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0