Hooooosss Nattttinutten.

Tjena!
Igår runt 6 tiden så stack jag till Natta där Alle och Zacke befann sig. Vi skulle kolla film och dem tog den längsta filmen dem kunde hitta, den va 4 timmar och vi såg kanske.. 10 min?
SVINTRÅKIG va den, alla va ofokuserade osv. Zacke och jag facerapade även Natta, AHAHAHAHA. Svinkul varre!
Men ah. Vi bestämmde att vi skulle dygna, vilket vi INTE gjorde. Alle & Natta somnade vid 3 tiden typ. Jag och Zacke kollade på White chicks och jag somnade runt halv 4. Har sovit till och från, men sammanlagt 2 timmar har jag nog sovit. Blääää, svintrött! Uscccha.

Nu blirre att chilla lite till, får se när jag uppdaterar nästan gång, puss!

En bild från igår när killarna skulle åka och köpa något.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0