Mmmh, nice åde

Igår så vaknade jag runt 10, gjorde mig iordning och vid halv 12 tog jag bussen till Svante. Han lärde mig spela GTA, hihihi.. han tyckte jag körde bil som en dåre, men jag tyckte jag va ganska bra! :D Sen så va ute och gick, skulle hoppa över ett elstängsl, åkte ner på det, fick en massa stötar såklart och knäckte ryggen, så har svin ont idag. Kom in till honom, märkte att min mobil va sönder, fick panik osv. Åt grillat och sen åkte vi till Mås -> till solhem. Mackan fixade sedan min mobil, TACK! Du räddade mitt liv, hihih.
Med andra ord så va dagen otroligt lyckad!

Nu blir det att städa mitt rum och lite, antar att det är lika bra att börja nu innan pappa ballar ur?
Jaja, right now:



Återkommer sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0