Skolavslutningsklänning - check.



Totalt ÄLSKAR klänningen, så fiiiiiiiiiiiin! :')
besällde även ett par jeans, men dem får ni se sen :pPpPpP

Spexfoto - check.

9cp - lätt goaste klassen på park genom tiderna ♥


Hihih, känner att jag har tagit en bloggpaus på si sådär.. 5 dagar?
Men har inte haft någon blogglust alls, har varit med en massa kompisar, varit i skolan osv.. Men nu är jag troligtvis tillbaka ;)

Ikväll är det raggarkväll på solhem och jag ska "såklart" dit. Hihi, blir nog najs. Förhoppningsvis.
Hihih, hoppas ni kommer ha en bra kväll, för det ska jag ha :*

Puss!


Kommentarer
Postat av: c

köpte du några skor på nelly? :)

2012-05-20 @ 19:53:06
URL: http://cisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0